Noorwegen.org
Onroerend goed

Warning: kop(/home/noorwege/www/poll_current_id.inc): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 174

Warning: kop(): Failed opening '/home/noorwege/www/poll_current_id.inc' for inclusion (include_path='.:/opt/ezpublish/php-4.3.11/lib/php') in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 174
Poll - Stem nu!

Warning: file(/home/noorwege/www/currencies.ser): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 190

Warning: implode(): Argument to implode must be an array. in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 190

Forum
noorwegen.org / forum / mei 2004 / 183

Goedkope Camping bij de preekstoel

Lees verder op de nieuwe site: Goedkope Camping bij de preekstoel

Naam: BetsOnderwerp: Goedkope Camping bij de preekstoelDatum: 04-01-2004
Fjelde camping heeft 8, op de winter ingerichte hutten met koelkast,kookplaten en slaapplaatsen voor 5 personen.
Plaats voor 40 tenten en 12 stroomkoplingspunten voor caravan of kampeerauto.
De camping heeft toilet met wasruimte en een toilet met douche voor gehanicapten.
Koud en warm stromend water.
Leegplaats voor chemische toelet.
Een kiosk met verkoop van enige voedsel producten/kioskwaren.
Speelplaats voor kinderen,
Roeiboten te huur.
De camping is dichtbij de preekstoel.

Naam: bertOnderwerp: re: goedkope camping bij de preekstoelDatum: 23-03-2004
heb je wat meer gegevens over deze camping? email - webpagina - prijzen?

Naam: BetsOnderwerp: Hoi BertDatum: 24-03-2004
Dat is de camping in Jorpeland,daar ben ik zelf meerdere keren geweest,heeft 5 persoons hutten,diie je ook kunt reserveren.
Ik moet de gegevens ff voor je opzoeken,maar ik ben nu niet zo snel heb mijn schouder gebroken tijdens mijn wintersport vakantie in Zweden.
Maar ik zal het voor je opzoeken,dat hoor je dan nog van mij.

groetjes Bets

mijn reis club.
link

Naam: bertOnderwerp: camping in JorpelandDatum: 25-03-2004
Even gezocht op google: wellicht is het link of link (alhoewel deze laatste geen hutten verhuurt, als ik het goed begrijp.
Nog een vraagje: zijn er in de buurt ook bed&breakfast overnachtingen te vinden? Hoe zijn die prijzen?

Alvast hartelijk bedankt!

Bert

Naam: PatriciaOnderwerp: preikestolencampingDatum: 26-04-2004
Bert en Bets,
Die preikestolencamping van die site waarover Bert het heeft is niet geodkoop. Tenminste enkele jaren geleden niet. Die camping werd geleid door een Nederlands echtpaar. Dat was op zich wel grappig. Bevindt zich aan de voet van de prekestolen.

Naam: BetsOnderwerp: Goedkoop kamperen bij de Preekstoel,Datum: 29-04-2004
Hallo Bert en Patricia,

De Preikestolen camping is niet goedkoop maar wel de Ryfylke und Fjelde Camping, van Asgaut Fjelde in 4100 Jørpeland,hij heeft8,winter ingerichte hutten, met koelkast,kookplaten en slaapplaatse voor ,personen, e er is plaats voor 40 tenten, en 12,stroompunten voor caravan of kampeerauto,ook één douche voor gehandicapten,en één kiosk met verkoop van enige voedsel produkten.speel plaats voor kinderen,e roeibote te huur.

Wil je meer informatie da kun je een kijkje nemen op mijn reis club,en op de link homepage kom je in mijn andere reis club.
Groetjes Bets

link

Naam: BetsOnderwerp: B & B in NoorwegenDatum: 11-05-2004
Hallo Bert,

Op mijn club heb ik een link staan met alle B & B adressen in Noorwegen,zelf heb ik nog geen B & B adressen in Noorwegen bezocht maar wel in Zweden,Denemarken en Nederland en dat is mij altijd héél goed bevallen uitstekende verzorging en keurige kamers.

link

groetjes Bets

Lees verder op de nieuwe site: Goedkope Camping bij de preekstoel

Dit forum is afgesloten.

Nieuwe berichten kunnen uitsluitend worden geplaatst op het nieuwe forum.

Copyright © 2005 Noorwegen.org