Noorwegen.org
Onroerend goed

Warning: kop(/home/noorwege/www/poll_current_id.inc): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 174

Warning: kop(): Failed opening '/home/noorwege/www/poll_current_id.inc' for inclusion (include_path='.:/opt/ezpublish/php-4.3.11/lib/php') in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 174
Poll - Stem nu!

Warning: file(/home/noorwege/www/currencies.ser): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 190

Warning: implode(): Argument to implode must be an array. in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 190

Forum
noorwegen.org / forum / april 2005 / 2620

Noorse lessen

Lees verder op de nieuwe site: Noorse lessen

Naam: FilizOnderwerp: Noorse lessenDatum: 13-09-2001
Hallo,
Ik helemaal geinteresseerd in Noorwegen en wil heel graag Noorse lessen volgen nu ik de tijd hiervoor heb. Alleen kon ik niet zo snel cursussen in Utrecht vinden. Weet iemand waar ik Noors kan leren? ook evt. zelfstudies en welke boeken raden jullie mij aan?
Hartelijk bedankt!!!!

Filiz

Naam: dick vinkOnderwerp: reactieDatum: 04-10-2004
Zie voor verdere info !!!!

Naam: hans van den ingOnderwerp: Re: Noorse lessenDatum: 29-04-2005
Filiz,

Ik heb voor weinig geld een jaar of drie vier geleden een perfecte cursus Noors gevolgd aan de Volks Universiteit in Woerde in de avonduren.
Echt een aanrader!

Hansie

Naam: MichelOnderwerp: Re: Noorse lessenDatum: 29-04-2005
Kijk op de site van de Vereniging Nederland-Noorwegen (link) onder "noors leren". Daar staat een heel overzicht.

Succes.

Michel

Lees verder op de nieuwe site: Noorse lessen

Dit forum is afgesloten.

Nieuwe berichten kunnen uitsluitend worden geplaatst op het nieuwe forum.

Copyright © 2005 Noorwegen.org