Noorwegen.org
Onroerend goed

Warning: kop(/home/noorwege/www/poll_current_id.inc): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 174

Warning: kop(): Failed opening '/home/noorwege/www/poll_current_id.inc' for inclusion (include_path='.:/opt/ezpublish/php-4.3.11/lib/php') in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 174
Poll - Stem nu!

Warning: file(/home/noorwege/www/currencies.ser): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 190

Warning: implode(): Argument to implode must be an array. in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 190

Forum
noorwegen.org / forum / december 2000 / 3247

auto en noorse kentekens

Lees verder op de nieuwe site: auto en noorse kentekens

Naam: Remco BrinkOnderwerp: auto en noorse kentekensDatum: 20-12-2000
Je kan maar niet onbeperkt op een buitenlands kenteken blijven rijden als je in Noorwegen woonachtig bent.

Ik geloof dat de limiet op 6 maanden zit, maar houdt er rekening mee dat je de auto tenminste 6 maanden in bezit moet hebben voordat het aantrekkelijk wordt om te importeren (dit is dus niet het geval in jouw situatie).

Ik vrees dat de auto meenemen naar Noorwegen een vrij dure kwestie gaat worden voor je. Rekenvoorbeeld aan de hand van mijn eigen auto-import-ervaringen:

Toyota Corolla 1.6XL (fl. 8000,-)

Import kosten: 27.000 NOK (hier kreeg ik trouwens bijna 30% korting omdat de auto uit '88 is)
Verzekering: 4000 NOK
Vaag document+keuring: 4000 NOK
etc etc etc

Lees verder op de nieuwe site: auto en noorse kentekens

Dit forum is afgesloten.

Nieuwe berichten kunnen uitsluitend worden geplaatst op het nieuwe forum.

Copyright © 2005 Noorwegen.org