Noorwegen.org
Onroerend goed

Warning: kop(/home/noorwege/www/poll_current_id.inc): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 174

Warning: kop(): Failed opening '/home/noorwege/www/poll_current_id.inc' for inclusion (include_path='.:/opt/ezpublish/php-4.3.11/lib/php') in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 174
Poll - Stem nu!

Warning: file(/home/noorwege/www/currencies.ser): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 190

Warning: implode(): Argument to implode must be an array. in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 190

Forum
noorwegen.org / forum / april 2005 / 3700

Op reis naar Narvik

Lees verder op de nieuwe site: Op reis naar Narvik

Naam: Sara MaesOnderwerp: Op reis naar NarvikDatum: 31-03-2000
Hej,
ik wil deze zomer naar Narvik (in noord-noorwegen) maar ik vind niets over deze stad. Wie kan mij informatie bezorgen over deze stad?
dank u
sara

Naam: H.J.BultéOnderwerp: Re: Op reis naar NarvikDatum: 20-04-2005
Beste Sara, ik kan jou geen infotmatie bezorgen over Narvik, ik heb wel een vraag. Een tante van mij haar vader is gesneuveld tijdens de tweede wereldoorlog. Ze heeft nog nooit het graf va haar vader gezien. Ze kan onmogelijk reizen en zou graag in het bezit komen van een foto van het graf met daarop eventueel een bloemetje door de nemer van de foto gelegd.
De kosten worden vergoed natuurlijk.
De begraafplaats en het nummer van het graf is ons bekend.
Denk er eens over na of Jij diegene bent die die foto zou willen maken.

Bij voorbaat hartelijke dank Ber Bulté

Naam: VivianeOnderwerp: Re: Op reis naar NarvikDatum: 20-04-2005
link

link

Naam: VivianeOnderwerp: Re: Op reis naar NarvikDatum: 20-04-2005
link

Naam: A3Onderwerp: Re: Op reis naar NarvikDatum: 20-04-2005
Wellicht zijn wij van de zomer in de gelegenheid om een foto te nemen. We komen namelijk in de buurt.

We horen/lezen het wel.

MVG

A3

Naam: KrijnOnderwerp: Re: Op reis naar NarvikDatum: 22-04-2005
Narvik ligt aan het eind van een diep fjord ( halve maan ) en is een grote industriestad. Alle erts uit zweden komt naar hier en wordt daar verscheept in grote zeereuzen.
Wij zijn er al zes keer doorgereden. We vinden het niet mooi en omdat de lofoten vlak bij zijn trekt het ons ook niet aan. We vinden bijv. Fauske en Bodø veel mooier en gebruiken dat als pleisterplaatsen.

Lees verder op de nieuwe site: Op reis naar Narvik

Dit forum is afgesloten.

Nieuwe berichten kunnen uitsluitend worden geplaatst op het nieuwe forum.

Copyright © 2005 Noorwegen.org