Noorwegen.org
Onroerend goed

Warning: kop(/home/noorwege/www/poll_current_id.inc): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 174

Warning: kop(): Failed opening '/home/noorwege/www/poll_current_id.inc' for inclusion (include_path='.:/opt/ezpublish/php-4.3.11/lib/php') in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 174
Poll - Stem nu!

Warning: file(/home/noorwege/www/currencies.ser): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 190

Warning: implode(): Argument to implode must be an array. in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 190

Forum
noorwegen.org / forum / september 2004 / 4287

Noors gerecht

Lees verder op de nieuwe site: Noors gerecht

Naam: PuccaOnderwerp: Noors gerechtDatum: 24-08-2004
Ik weet niet of het wel echt Noors was maar ik vroeg me af of ze hier ook zoiets als gegratineerde aardappels verkopen met een soort van kaas.. die je in de oven moet klaarmaken. Het lag in het vriesvak daar.

Ik ben normaal niet zo'n aardappel liefhebber maar ik vond dit erg lekker en ik mis het een beetje :S dus heeft iemand enig idee of je hier ook zoiets kunt kopen of een recept hoe je t zelf kunt maken?

Naam: liv-Mona Olsen-van der LindenOnderwerp: aardappelgerechtDatum: 29-09-2004
Heisann,

Het gerecht waar jij het over had, heet in Noorwegen "Fløtegratinerte poteter", en is heel makkelijk zelf te maken...
je neemt gekookte gesneeden aardappels, wat slagroom, zout&peper, en wat geraspte kaas.
Veel succes.
groetjes MONA:-)

Lees verder op de nieuwe site: Noors gerecht

Dit forum is afgesloten.

Nieuwe berichten kunnen uitsluitend worden geplaatst op het nieuwe forum.

Copyright © 2005 Noorwegen.org