|
|
 |
Mijn website over noorwegenLees verder op de nieuwe site: Mijn website over noorwegen
| Naam: peter kools | Onderwerp: Mijn website over noorwegen | Datum: 17-10-2004 |
VOOR ONZE REIS ERVARINGEN KIJK OP
link |
| Naam: peter kools | Onderwerp: Website vernieuwd | Datum: 23-10-2004 |
Alle natuurparken van Noorwegen zijn nu toegevoegd zoals Rondane, Hardangervidda en Jotunheimen
dus reageer en laat eens een berichtje achter in het guestbook
Peter |
| Naam: peter kools | Onderwerp: Re: Mijn website over noorwegen | Datum: 03-11-2004 |
Kijk ook op foto's bij noorwegen forum
EN OP WEBSITE
members.home.nl/pkools |
| Naam: pietje | Onderwerp: Re: Mijn website over noorwegen | Datum: 13-11-2004 |
Leuk die nieuwe foto''s op je site
ik zou wel in Noorwegen een baan willen
in de olie-industrie
Pietje
|
| Naam: peter kools | Onderwerp: Re: Mijn website over noorwegen | Datum: 24-11-2004 |
| nu weer updated |
| Naam: sjaak | Onderwerp: Re: Mijn website over noorwegen | Datum: 04-12-2004 |
Leuke site, wanneer gaan jullie weer
|
| Naam: pkools | Onderwerp: Re: Mijn website over noorwegen | Datum: 16-12-2004 |
Hoe kan ik mijn kinderen ervan overtuigen dat we terug moeten naar Noorwegen????
pkools |
| Naam: Hans | Onderwerp: Re: Mijn website over noorwegen | Datum: 16-12-2004 |
| Niets overtuigen. Gedoen doen. Kijk voor de verandering eens op link |
| Naam: peter | Onderwerp: Re: Mijn website over noorwegen | Datum: 29-12-2004 |
Vanuit de locatie alle goeds voor het nieuwe jaar voor de deelnemers aan dit forum.
ps
Denk ook aan azie giro 555
EN GEEF IPV VUURWERK EEN GIFT AAN DEZE
SLACHTOFFERS
|
| Naam: fam kools | Onderwerp: Re: Mijn website over noorwegen | Datum: 08-01-2005 |
Deze week ek in heerenveen
een wedstrijd Nederland -Noorwegen op de schaats??
voor de nieuwste links
link |
| Naam: Davy | Onderwerp: Re: Mijn website over noorwegen | Datum: 08-01-2005 |
Ik denk dat iedere bezoeker van Noorwegen.org inmiddels wel weet dat PKOOLS een website heeft.
STOP NU EINDELIJK EENS MET DIE BERICHTEN PETER !!!!! |
| Naam: jopie | Onderwerp: Re: Mijn website over noorwegen | Datum: 05-04-2005 |
| Waar kan ik die site van je vinden peter? |
| Naam: lucsa | Onderwerp: Re: Mijn website over noorwegen | Datum: 06-04-2005 |
| jopie, gewoon in het eerste berichtje klikken op link.:) |
Lees verder op de nieuwe site: Mijn website over noorwegen
Nieuwe berichten kunnen uitsluitend worden geplaatst op het nieuwe forum.
|
|