|
|
 |
TreinLees verder op de nieuwe site: Trein
| Naam: Robin | Onderwerp: Trein | Datum: 22-03-2005 |
| Wij willen van de zomer met de trein/boot het rondje Oslo-Geilo-Bergen-Stavanger-Khristiansand-Oslo maken. Hoe kunnen we het beste de treinkaartjes boeken? Via de NS in NL? En kunnen we het beste losse kaartjes of een meerdaags ticket kopen? |
| Naam: Krijn | Onderwerp: Re: Trein | Datum: 23-03-2005 |
Zoek een site in Noorwegen.
Want er zijn in het toeristen seizoen aanbiedingen, al maak ik daar nooit gebruik van maar kan me daar wel iets van herinneren. Neem de Noorse google
Er zal wel hulp komen van nadere gebruikers van deze site |
| Naam: Solveig | Onderwerp: Re: Trein | Datum: 23-03-2005 |
Google is perfekt, maar er is ook een noorse zoekmachine: Kvasir.no.
link
Kan ook nuttig zijn!
|
| Naam: anette | Onderwerp: Re: Trein | Datum: 23-03-2005 |
| kan ook zoken via link dat is de noorse NS, deze heb ook informatie in het Engels. |
| Naam: Jelle Geerts | Onderwerp: Re: Trein | Datum: 23-03-2005 |
Ik betwijfel overigens of NS Internationaal ook kaartjes verkoopt voor binnenlandse reizen in het buitenland. Ik dacht dat ze alleen kaartjes verkopen voor internationale treinen van en naar Nederland.
De site van de Noorse spoorwegen (link) is wel OK. |
| Naam: Ellen | Onderwerp: Re: Trein | Datum: 11-04-2005 |
| Wij hebben onze treinkaarten gekocht bij de Treinreiswinkel in Leiden. Precies hetzelfde traject, inclusief boottocht van Stavanger naar Bergen. Wel duur, maar alles vooraf geregeld, dus niets meer om je daar druk over te maken.. Is trouwens prima bevallen met de trein; goede service, mooie treinen en een hele gave route natuurlijk!!! |
Lees verder op de nieuwe site: Trein
Nieuwe berichten kunnen uitsluitend worden geplaatst op het nieuwe forum.
|
|