Noorwegen.org
Onroerend goed

Warning: kop(/home/noorwege/www/poll_current_id.inc): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 174

Warning: kop(): Failed opening '/home/noorwege/www/poll_current_id.inc' for inclusion (include_path='.:/opt/ezpublish/php-4.3.11/lib/php') in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 174
Poll - Stem nu!

Warning: file(/home/noorwege/www/currencies.ser): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 190

Warning: implode(): Argument to implode must be an array. in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 190

Forum
noorwegen.org / forum / april 2005 / 6156

help een vertaling nodig

Lees verder op de nieuwe site: help een vertaling nodig

Naam: LeenOnderwerp: help een vertaling nodigDatum: 03-04-2005
Hallo noorwegenfans wie kan mij helpen volgende tekst te vertalen naar het noors:
Geachte,
Ik heb via internet tickets besteld voor de trein van oslo naar bergen op 23/05/2005
Maar per ongeluk heb ik 2reservaties geboekt in plaats van 1 is het mogelijk van 1 reservatie met het reservatienummer 15302773 te anuleren.

Met vriendelijke groeten
Leen Houbrechts

Naam: Onderwerp: Re: help een vertaling nodigDatum: 03-04-2005
Viser til reservasjonen med referanse 15302773. Ved en feil bestilte jeg 2 istedenfor 1 billet. Jeg ønsker å kanselere en av disse to. Kan du gi meg en tilbakemelding snart?

Med vennlig hilsen,
.....

Naam: imaneOnderwerp: Re: help een vertaling nodigDatum: 04-04-2005
nu

Naam: RobinOnderwerp: Re: help een vertaling nodigDatum: 06-04-2005
wat betekend "midt i natten, ingen stjerner helt alene går du frem skyggen jager ditt hjerte finner du håp igjen"

Naam: SolveigOnderwerp: Re: help een vertaling nodigDatum: 06-04-2005
Midden in de nacht,
geen sterren,
je gaat helemaal alleen,
de schaduw jaagt op je hart,
vindt je weer hoop.

Lees verder op de nieuwe site: help een vertaling nodig

Dit forum is afgesloten.

Nieuwe berichten kunnen uitsluitend worden geplaatst op het nieuwe forum.

Copyright © 2005 Noorwegen.org