Noorwegen.org
Onroerend goed

Warning: kop(/home/noorwege/www/poll_current_id.inc): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 174

Warning: kop(): Failed opening '/home/noorwege/www/poll_current_id.inc' for inclusion (include_path='.:/opt/ezpublish/php-4.3.11/lib/php') in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 174
Poll - Stem nu!

Warning: file(/home/noorwege/www/currencies.ser): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 190

Warning: implode(): Argument to implode must be an array. in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 190

Forum
noorwegen.org / forum / april 2005 / 6209

1 avond in Oslo

Lees verder op de nieuwe site: 1 avond in Oslo

Naam: anOnderwerp: 1 avond in OsloDatum: 06-04-2005
Hallo,

Ik breng volgend week 1 avond door in Oslo. Graag hed ik geweten of re iemand tips heeft over waar te eten en wat nadien gedaan?

Naam: sneeuwinOnderwerp: Re: 1 avond in OsloDatum: 07-04-2005
Wij zijn eind augustus 3 dagen/2 nachten in Oslo. Ik ben ook wel benieuwd naar tips voor bijv. leuke eetcafeetjes en leuke kroegen ofzo. Overdag vermaken we ons wel maar misschien is het ook wel leuk om het avond/nachtleven een beetje te verkennen.

Naam: SolveigOnderwerp: Re: 1 avond in OsloDatum: 07-04-2005
Kijk op deze site:
link
onder rubriek restaurant, nightlife.
"Aker Brygge" is heel gezellig in de zomer. Aan de haven met veel restaurants en bars. In oslo heb je erg veel restaurants, bars en gezellige plekjes om iets te eten en te drinken.

Naam: SjaakOnderwerp: Re: 1 avond in OsloDatum: 07-04-2005
"Lofoten" visrestaurant op Aker Brygge. Duur, maar wel heerlijk. Neem "steinbit" (zeewolf) of "breiflabb" (hozemond of zeeduivel). Heerlijk! Of een schotel met diverse schaaldieren. Uitgaansplaatsen zijn er genoeg. Daar hoef je echt niet naar te zoeken. Ik zou je leeftijd moeten weten om iets aan te kunnen bevelen.

Lees verder op de nieuwe site: 1 avond in Oslo

Dit forum is afgesloten.

Nieuwe berichten kunnen uitsluitend worden geplaatst op het nieuwe forum.

Copyright © 2005 Noorwegen.org