Noorwegen.org
Onroerend goed

Warning: kop(/home/noorwege/www/poll_current_id.inc): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 174

Warning: kop(): Failed opening '/home/noorwege/www/poll_current_id.inc' for inclusion (include_path='.:/opt/ezpublish/php-4.3.11/lib/php') in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 174
Poll - Stem nu!

Warning: file(/home/noorwege/www/currencies.ser): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 190

Warning: implode(): Argument to implode must be an array. in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 190

Forum
noorwegen.org / forum / april 2005 / 6221

Tegenreactie Noorse TV via Schotel

Lees verder op de nieuwe site: Tegenreactie Noorse TV via Schotel

Naam: JeroenOnderwerp: Tegenreactie Noorse TV via SchotelDatum: 07-04-2005
Hoi Sjaak & Solveig,

Bedankt voor jullie reactie's, maar wij hebben geen familie of vrienden in Noorwegen wonen. (wij zijn enkel bekend met Noorwegen door onze vakanties). Weet iemand of jullie, hoe je dit misschien nog op een andere manier kan afsluiten. Kan men de ontvangstkaart voor de Noorse TV-ontvangst niet gewoon naar ons adres in Nederland linken? En de rekening dus ook gewoon naar ons adres sturen?
Groetjes

Naam: SolveigOnderwerp: Re: Tegenreactie Noorse TV via SchotelDatum: 07-04-2005
Ik weet niet of het kan zonder een adres in Noorwegen. Maar kijk op de site van Canal Digital. Onder "organisasjon" vindt je "adresse" en "pressekontakt". Ik zou dan bellen, mailen of schrijven naar dit adres. Ik heb zelf een keer naar dit nummer gebeld en werdt vriendelijk geholpen.

Naam: SolveigOnderwerp: Re: Tegenreactie Noorse TV via SchotelDatum: 07-04-2005
Je moet eerst bij "om Canal Digital" klikken en dan "organisasjon" enz. (ik weet niet hoe goed jou noors is).

Naam: SjaakOnderwerp: Re: Tegenreactie Noorse TV via SchotelDatum: 07-04-2005
Volgens mij kun je het gewoon vergeten als je geen noors adres hebt. Hetzelfde geldt als je nederlandse TV in Noorwegen wil zien. Dan moet je ook een nederlands adres hebben. Ik weet niet of het met luister- en kijkgeld te maken heeft of gewoon het beschermen van eigen belangen van de satellietmaatschappijen. Onderzoek het, maar ik zie het somber in.

Naam: JeroenOnderwerp: Re: Tegenreactie Noorse TV via SchotelDatum: 08-04-2005
Hei,

Vi snakker og leser litt norsk ...We gaan gewoon proberen bij het adres wat je gegeven hebt ... Wie niet waagt, wie niet wint toch ! Want we willen echt graag lekker "Noors" tv kijken !!!

Tusen takk og hilsen !

Naam: SolveigOnderwerp: Re: Tegenreactie Noorse TV via SchotelDatum: 08-04-2005
Flott! Dersom dere får norsk TV blir dere jo enda flinkere i norsk.
Lykke til!

Lees verder op de nieuwe site: Tegenreactie Noorse TV via Schotel

Dit forum is afgesloten.

Nieuwe berichten kunnen uitsluitend worden geplaatst op het nieuwe forum.

Copyright © 2005 Noorwegen.org