|
|
 |
goedkope vlucht naar oslo, boek vandaagLees verder op de nieuwe site: goedkope vlucht naar oslo, boek vandaag
| Naam: marnix | Onderwerp: goedkope vlucht naar oslo, boek vandaag | Datum: 08-04-2005 |
Vandaag (8 april) alleen, biedt Transavia tickets aan van Rotterdam naar Oslo aan 10 eur enkele reis. Heen en terug kan dus voor (2x10eur)+39,14eur(taxes)+5eur(creditcardkost) = 64,14 eur alles inclusief. Reizen kan tot en met 3 mei en er blijken volop tickets beschikbaar te zijn.
Een goed aanbod, niet ?
|
| Naam: marnix | Onderwerp: Re: goedkope vlucht naar oslo, boek vandaag | Datum: 08-04-2005 |
ter vollediging :
boeken kan op link |
| Naam: Hills Box | Onderwerp: Re: goedkope vlucht naar oslo, boek vandaag | Datum: 08-04-2005 |
| Het is geen geld, maar dan ben je in Oslo en dan wil je allerlei leuke dingen gaan doen en dat loopt het aarig op om een weekendje te gaan. Gelukkig heb ik een vriend wonen in Oslo, dus het onderdak is gauw geregeld! Maar als effe wil gaan skieeen in bijv. Hemsedal of Geilo dan wordt het toch weer een duur tochje. Ben afgelopen december een lang weekend geweest, dus dat moet maar genoeg zijn. Veel plezier als er mensen gaan. Mailen kan je altijd doen. Heb enige ervaring in Noorwegen met fietsen en skieen. |
| Naam: cejoy | Onderwerp: Re: goedkope vlucht naar oslo, boek vandaag | Datum: 11-04-2005 |
hallo.....,
hetisaljaren mijn droom om naar noorwegen te gaan
hoe het komt weet ik niet
een vriendvan mij had mij gezegd dat je niet kunt houden van een land die je niet kent jaren geleden
nu zit ikmet een relatiecrisis en wilt het liefs weg
ik heb twee kleine kinderen en ik spreek detaal niet; toch wilik even gaan
wie kan helpen met informatie? of opvang. |
| Naam: | Onderwerp: Re: goedkope vlucht naar oslo, boek vandaag | Datum: 11-04-2005 |
Met opvang kan ik je niet helpen. Dat je geen Noors spreekt, is niet zo erg want de meeste Noren spreken zeer goed Engels. Voor informatie kun je op deze site (noorwegen.org) en verder op het internet goed terecht. Misschien is een groepsreis iets voor je?
Sterkte en succes! |
Lees verder op de nieuwe site: goedkope vlucht naar oslo, boek vandaag
Nieuwe berichten kunnen uitsluitend worden geplaatst op het nieuwe forum.
|
|