Noorwegen.org
Onroerend goed

Warning: kop(/home/noorwege/www/poll_current_id.inc): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 174

Warning: kop(): Failed opening '/home/noorwege/www/poll_current_id.inc' for inclusion (include_path='.:/opt/ezpublish/php-4.3.11/lib/php') in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 174
Poll - Stem nu!

Warning: file(/home/noorwege/www/currencies.ser): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 190

Warning: implode(): Argument to implode must be an array. in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 190

Forum
noorwegen.org / forum / april 2005 / 6299

fjorden

Lees verder op de nieuwe site: fjorden

Naam: w.van meertenOnderwerp: fjordenDatum: 16-04-2005
hoeveel fjorden telt noorwegen officieel?

Naam: sjaakOnderwerp: Re: fjordenDatum: 19-04-2005
Sogne-, Hardanger-, Trondheims-, Nord-, Oslo-, Bokn-, Varanger-, Stor-, og Ofotfjorden, og så er det Lyngen og Porsangen. Deze staan aangegeven op m'n lijstje van "Fjorden in Noorwegen".
Ik moet toegeven dat het me iets verbaast, want ik weet nog wel wat meer fjorden op te noemen, maar ik denk dat die kleiner zijn en een onderdeel van deze hoofdfjorden zijn. 11 in totaal dus (noorse encyclopedie)

Naam: sjaakOnderwerp: Re: fjordenDatum: 19-04-2005
Sorry, schreef een stukje noors. Lyngen en Porsangen zijn dus ook fjorden.

Lees verder op de nieuwe site: fjorden

Dit forum is afgesloten.

Nieuwe berichten kunnen uitsluitend worden geplaatst op het nieuwe forum.

Copyright © 2005 Noorwegen.org