Noorwegen.org
Onroerend goed

Warning: kop(/home/noorwege/www/poll_current_id.inc): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 174

Warning: kop(): Failed opening '/home/noorwege/www/poll_current_id.inc' for inclusion (include_path='.:/opt/ezpublish/php-4.3.11/lib/php') in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 174
Poll - Stem nu!

Warning: file(/home/noorwege/www/currencies.ser): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 190

Warning: implode(): Argument to implode must be an array. in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 190

Forum
noorwegen.org / forum / april 2005 / 6300

hurtigruten

Lees verder op de nieuwe site: hurtigruten

Naam: Joep ManschotOnderwerp: hurtigrutenDatum: 16-04-2005
komende zomer willen we met twee personen de hurtigruten boot van Tromso naar Bodo nemen.
Is het nodig deze vooraf te reserveren (nadeel: nu plannen wanneer te vertrekken) of kunnen we op de bonnefooi ter plekke kaarten kopen op de dag dat we besluiten te vertrekken?

Wie heeft hier ervaringen mee?

Bedankt

Naam: SolveigOnderwerp: Re: hurtigrutenDatum: 17-04-2005
Kijk op deze site:
link
is ook in het engels.
Daar kan je invullen waneer je de boot wilt nemen. Ik heb een datum in juli ingevuld en de meeste zaten nu al vol!! Heb zelf geen ervaring hiermee, maar het lijkt mij wel verstandig om te reserveren. Neem anders contact op met Hurtigruten dan weet je het snel genoeg.

Naam: SiskaOnderwerp: Re: hurtigrutenDatum: 19-04-2005
Mijn ouders zijn in de afgelopen vijf jaar drie keer in de zomer met de hurtigrutten meegeweest. Als je een korte etappe overdag wil meevaren (zonder hut) dan lukt dat wel. Maar als je langer meegaat en een hut nodig hebt dan moet je absoluut reserveren, anders gaat het je niet lukken om nog plek te krijgen. Het is een zeer geliefde zeereis!

Lees verder op de nieuwe site: hurtigruten

Dit forum is afgesloten.

Nieuwe berichten kunnen uitsluitend worden geplaatst op het nieuwe forum.

Copyright © 2005 Noorwegen.org