Noorwegen.org
Onroerend goed

Warning: kop(/home/noorwege/www/poll_current_id.inc): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 174

Warning: kop(): Failed opening '/home/noorwege/www/poll_current_id.inc' for inclusion (include_path='.:/opt/ezpublish/php-4.3.11/lib/php') in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 174
Poll - Stem nu!

Warning: file(/home/noorwege/www/currencies.ser): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 190

Warning: implode(): Argument to implode must be an array. in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 190

Forum
noorwegen.org / forum / april 2005 / 6303

Treinen in Noorwegen

Lees verder op de nieuwe site: Treinen in Noorwegen

Naam: JacoOnderwerp: Treinen in NoorwegenDatum: 17-04-2005
Ik ben van plan om a.s. zomer een treinreis in Noorwegen te maken. Ik heb de volgende route uitgestippeld: Bodo - Mosjoen - Trondheim - Lillehammer - Oslo. Telkens zo'n 3 dagen op een plaats en in Oslo 4-5 dagen.

Heeft iemand anders een soortgelijke reis al eens gemaakt (met of zonder trein)? Zo ja, wat is je ervaring?

Hebben jullie nog tips over bezienswaardigheden of iets dergelijks die ik zeker moet bekijken in deze plaatsen.

Groet,

Jaco

Naam: Liseth KoolsOnderwerp: Re: Treinen in NoorwegenDatum: 17-04-2005
Wij zijn vorig jaar in Lillehammer geweest als je geinteresseerd bent in de Olympische Spelen is het echt de moeite waard. Kijk anders eens op de site, wij hebben daar toen een verslagje van gemaakt. Alvast veel plezier.
link

Lees verder op de nieuwe site: Treinen in Noorwegen

Dit forum is afgesloten.

Nieuwe berichten kunnen uitsluitend worden geplaatst op het nieuwe forum.

Copyright © 2005 Noorwegen.org