|
|
 |
eerste vakantie noorwegenLees verder op de nieuwe site: eerste vakantie noorwegen
| Naam: didi | Onderwerp: eerste vakantie noorwegen | Datum: 24-04-2005 |
| Hoi,op 9 juli vertrekken we met de auto voor 26 dagen naar Noorwegen.Ik heb de overtocht naar Oslo en een eerste overnachting in Oslo geboekt via het reisbureau.Dan zouden we verder trekken naar de Noordkaap,vanaf hier hebben we niets meer geboekt.Ik heb gelezen dat we terecht kunnen in hutten of campings.Heeft iemand ook al eens bed & breakfast geprobeerd, daar vind ik weinig van op deze site.Als jullie zo in hutten logeren,maken jullie zelf eten of kan je ook ergens gaan eten.Moeten we eten(blikjes)meenemen vanuit Belgie.Ze zeggen dat de winkels vroeg gesloten zijn.In het hoge noorden zou het dun bevolkt zijn,is het dan geen probleem om een slaapplaats te vinden.Het is de eerste keer dat we zo een reis ondernemen zonder ergens te boeken,meestal is alles al geregeld voor we vertrekken.Ik voel me een beetje onzeker,misschien niet nodig maar toch.Al bedankt op voorhand.Groetjes |
| Naam: peter kools | Onderwerp: Re: eerste vakantie noorwegen | Datum: 24-04-2005 |
hallo
Ik kan me voorstellen dat je wat praktische zaken wil weten
daqarom deze tip kijk eens op de websites en reisvderslagen van mensen op dit forum
wij gingen vorig jaar en hadden dit soort vragen ook.
onze site link
|
Lees verder op de nieuwe site: eerste vakantie noorwegen
Nieuwe berichten kunnen uitsluitend worden geplaatst op het nieuwe forum.
|
|