Noorwegen.org
Onroerend goed

Warning: kop(/home/noorwege/www/poll_current_id.inc): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 174

Warning: kop(): Failed opening '/home/noorwege/www/poll_current_id.inc' for inclusion (include_path='.:/opt/ezpublish/php-4.3.11/lib/php') in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 174
Poll - Stem nu!

Warning: file(/home/noorwege/www/currencies.ser): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 190

Warning: implode(): Argument to implode must be an array. in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 190

Forum
noorwegen.org / forum / april 2005 / 6374

Nieuwe site: verhuizing begonnen, forum op slot

Lees verder op de nieuwe site: Nieuwe site: verhuizing begonnen, forum op slot

Naam: webmasterOnderwerp: Nieuwe site: verhuizing begonnen, forum op slotDatum: 27-04-2005
Donderdag lanceren we de nieuwe site. We proberen de overgang zo vloeiend mogelijk te laten verlopen. Vanaf woensdagavond zal het niet meer mogelijk zijn om berichten in het forum te schrijven. De verwachting is dat in de loop van donderdagmiddag de nieuwe site bereikbaar zal zijn.

Onze excuses voor de overlast.

Naam: webmasterOnderwerp: Re: Nieuwe siteDatum: 28-04-2005
Helaas moeten we de lancering uitstellen tot vrijdag.

Het forum is nog open om in te schrijven.

Naam: DanyellOnderwerp: Re: Nieuwe siteDatum: 28-04-2005
Hallo webmaster,

Ik ben niet nieuwsgierig hoor, maar ik weet graag alles :-)! Wordt de hele Noorwegen.org site vernieuwd of alleen het forum?

In ieder geval veel succes gewenst!
Ik zal mee doen met de countdown en ik hoop dat je morgen aan ons kan melden:

WE HAVE LIFT OFF!!

Groetjes,
Danyell

Naam: webmasterOnderwerp: Re: Nieuwe siteDatum: 28-04-2005
Beste Danyell,

De HELE site zal worden vernieuwd.

Bovendien zal de informatie op de site enorm worden uitgebreid.

Ook het forum wordt vernieuwd. De oude berichten "verhuizen" mee naar de nieuwe site.

Med vennlig hilsen!

Naam: webmasterOnderwerp: Re: Nieuwe siteDatum: 29-04-2005
Het forum gaat nu op slot. In de loop van de dag komt het forum -nieuwe stijl- weer online.

Lees verder op de nieuwe site: Nieuwe site: verhuizing begonnen, forum op slot

Dit forum is afgesloten.

Nieuwe berichten kunnen uitsluitend worden geplaatst op het nieuwe forum.

Copyright © 2005 Noorwegen.org