Noorwegen.org
Onroerend goed

Warning: kop(/home/noorwege/www/poll_current_id.inc): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 174

Warning: kop(): Failed opening '/home/noorwege/www/poll_current_id.inc' for inclusion (include_path='.:/opt/ezpublish/php-4.3.11/lib/php') in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 174
Poll - Stem nu!

Warning: file(/home/noorwege/www/currencies.ser): failed to open stream: No such file or directory in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 190

Warning: implode(): Argument to implode must be an array. in /opt/ezpublish/sites/noorwegen.org/inc/html.php on line 190

Forum
noorwegen.org / forum / mei 2004 / 660

Goedkoopste reis

Lees verder op de nieuwe site: Goedkoopste reis

Naam: JannyOnderwerp: Goedkoopste reisDatum: 02-07-2003
hoe kan ik het goedkoopst reizen van nederland naar noorwegen

Naam: Sharon RollandOnderwerp: Goedkoopste reisDatum: 02-07-2003
Wanneer je alleen gaat kan je volgens mij het beste met vliegtuig of bus gaan. Maar dat kan je goed bij een reisbureau vragen. Wanneer je met meerdere gaat blijft de auto altijd nog het goedkoopste geloof ik.

Naam: christaOnderwerp: HiDatum: 04-07-2003
Optie is ook per boot reizen.
Met de colorline kan je vanuit Kiel naar Oslo voor 90 euro. Je slaapt dan wel op een slaapstoel maar het is maar voor 1 nacht!
Je moet dan wel iets regelen om naar Kiel te komen.

SUC6

CHRISTA

Naam: wendiOnderwerp: busDatum: 08-07-2003
Met de bus kost het 210 euro voor een retour van NL naar Oslo. Zie link .

Naam: Anne-Marie EndersOnderwerp: goedkoop naar NoorwegenDatum: 10-07-2003
Ook ik ben momenteel druk met het uitzoeken van een goedkope manier om in Noorwegen (Oslo) te komen. Momenteel is er een aanbieding van KLM en SAS: voor €95,- heb je al een retourticket. Exclusief luchthavenbelasting.
Reis je alleen kun je bij D-reizen voor ca. €175,- een retourticket kopen, inclusief de luchthavenbelasting. Dus goedkoper, sneller en comfortabeler dan bus of boot. Anne-Marie

Naam: Wil VlasveldOnderwerp: goedkoop naar noorwegenDatum: 15-07-2003
wij hebben het net geregeld. 334 euro van Hirsthals naar Oslo. Donderdag heen overdag zondag terug in de nacht. 1 auto met 5 inzittenden en op de terugreis een 4 persoons hut.

Deze reis kwam er als goedkoopste uit als je de auto wilt meenemen.

Optie bruggen en Zweden niet uitgeprobeerd. Vanaf Groningen naar Oslo is dan 2000 km waar je 24 uur over doet zonder caravan. Wij wilden niet zoveel rijden.

Naam: MickelOnderwerp: goedkoop naar noorwegenDatum: 03-05-2004
De goedkoopste en snelste manier om in noorwegen (Oslo) te komen is momenteel volgens mij met het vliegtuig (Basiq Air), als je vroegtijdig boek, dus nu boeken voor je reis in juli ben je € 75,- p.p. incl. alle toeslagen en belastingen kwijt voor een enkele reis, als je weet wanneer je terug wilt komen dan kun je ook heel goedkoop een retour boeken.

Naam: sannekeOnderwerp: bootDatum: 05-05-2004
Wij gaan niet naar Oslo maar naar Kristianssand met de auto. Dat is de kortse bootverbinding (4 of 2,5 uur) en dus ook de goedkoopste.

Naam: FrankOnderwerp: Frederikshavn - GöteborgDatum: 06-05-2004
Vliegtuig is inderdaad goedkoop, als je alleen reist. Wanneer je, zoals wij met een heel gezin reist, is de boot aanmerkelijk voordeliger. (Met een roeiboot en flink roeien is zelfs erg goedkoop, maar laat ik verder buiten beschouwing)
Wij hebben gekozen voor de overtocht Frederikshavn - Göteborg. De precieze prijs week ik niet, maar kwam uit ergens rond de € 240,- voor een retourtje voor een auto met aanhangwagen.
We hebben voor deze optie gekozen omdat:
- de overtocht niet lang duurt,
- niet te duur is en
- ook niet teveel om is.

Via de bruggen (Denemarken) schijnt het voor een retourtje 2x € 64,- te zijn voor een auto met aanhangwagen, maar je rijd wel een eind om. De prijs is voor de brug Denemarken - Zweden. Er moeten dan ook nog andere bruggen worden genomen, maar ik weet niet of daar nog tol wordt geheven.

Lees verder op de nieuwe site: Goedkoopste reis

Dit forum is afgesloten.

Nieuwe berichten kunnen uitsluitend worden geplaatst op het nieuwe forum.

Copyright © 2005 Noorwegen.org