Preikestolen foto's juli 2004
Geschreven door Henk Binnendijk op dinsdag 03 augustus 2004 om 16:42
Heb in juli een prachtige wandeling gemaakt naar de Preikestolen aan de Lysefjord, bij Jorpeland en Stavanger. Onze hond Joop was mee. Fotoverslag: http://www.pbase.com/henkbinnendijk/preikestolen
Vriendelijke groet,
Henk Binnendijk
Geschreven door Viviane op woensdag 04 augustus 2004 om 19:48
Hele mooie foto´s van de Prekestolentrip.
Nu kan ik mij een goed idee geven van de trip.
Wij hebben enkel nog maar de kjerag gedaan en dat is helemaal andere koek dan de Prekestolen.(zo te zien op jullie foto´s lijkt Prekestolen minder fysiek zwaar)
Had mij niet voorgesteld dat er van de rotsblokpadden waren om de Prekestoltrip te doen.
Kan jullie aanraden om ooit de Kjerag ook eens aan te doen.
Maar wees dan gewaarschuwd voor jullie hond...onze hond had dubbel zo dikke voetzooltjes na de klim.
De Kjeragklim neemt een hele dag in beslag.
Men moet onderweg toch ook nog genieten en de nodige pauzes nemen hé.
Leuke hond hebben jullie daar.
Echt een fotomodel
En door die foto´s te bekijken weet ik nu dat het voor onze hond ook een erg leuke trip kan worden...hij is namelijk gek op alle plasjes water.
Groetjes Viviane
Geschreven door [onbekend] op woensdag 04 augustus 2004 om 21:19
Prachtige foto's. Wij hebben de Preikestolen al diverse malen beklommen. Onze zoon woont in Jorpeland. Vooral in de herst, winter en voorjaar is het er prachtig. Dan is het ook niet zo druk.
Geschreven door [onbekend] op donderdag 05 augustus 2004 om 10:45
's Zomers is het inderdaad soms erg druk bij de Preikestolen maar wij liepen 's morgens voor 7 uur al en dan ben je bijna de enige. Wij hebben daarna boven de Preikestolen nog een lange wandeling gemaakt en toen we terugliepen zat de "stol" vol met toeristen. Gewoon lekkker vroeg vertrekken in de zomer en je hebt de "stol" bijna voor jezelf.
Geschreven door [onbekend] op dinsdag 21 september 2004 om 22:56
Hele mooie foto's
we zijn er ook geweest, speciaal daarvoor
vanuit zweden een trip van 3 dagen naar
de preikestolen gemaakt. als het lukt
in de komende jaren er weer naar toe.
Jan en Barbara Woning
Heeft u een opmerking over of
een tip voor deze pagina? Mail de webmaster.