Collectie van meer dan 1000 boeken van Noorse schrijvers
Geschreven door Ton Pardoel op donderdag 06 november 2008 om 17:40
Beste,
In Nederland voert Mooi exemplaar!-boeken een non-profit boekhandel waarvan de opbrengst volledig ten goede komst aan kansarme kinderen-onderwijs in de derde wereld.
Wij krijgen onze boeken uit speciale verzamelingen, erfenissen en opruimingen; vaak zeer speciale collecties.
Binnenkort ontvangen wij een speciale collectie bestaande uit ruim 1000 boeken van Scandinavische schrijvers, allen vertaald in het Nederlands. 70% van deze boeken naar schatting is van Noorse schrijvers. De collectie bevat antiquariaat zowel als modern werk.
Het zou voor zowel deze speciale collectie als voor ons project het mooiste zijn als deze collectie in zijn geheel een nieuwe boeken liefhebbende eigenaar zou vinden.
Nogmaals: de opbrengst gaat helemaal naar het goede doel.
Als u iemand bent of iemand weet die serieus geïnteresseerd is in de aanschaf (tegen redelijke prijzen) van deze collectie. kunt u svp per email contact met ons opnemen:
Geschreven door W de vries op dinsdag 23 december 2008 om 11:14
Ik ben op zoek naar het noorse boek "DEN SISTE
REVEJAKTA".Bestellen via Norli.no onbetaalbaar.
Ben op zoek naar noorse boeken, voor een redelijke prijs. Misschien kunnen jullie me daarbij helpen.
Groeten,
willem de Vries
Geschreven door Joep Koch op zaterdag 19 december 2009 om 11:24
Willem
Noorse taal is mijn hobby en ik heb best een aantal boeken die ik wil doorverkopen ook luisterboeken. Uiteraard tegen een redelijke prijs. ik ben ook wel geinteresseerd in ruilen van titels
Geschreven door Marian van Hulst op maandag 21 december 2009 om 15:24
Ik ben op zoek naar twee boeken. Naar de Noorse liefde van WF Hermans van Karin Anema. En de Lofotenvisser(s). Ik weet niet meer wie dat geschreven had. Kan iemand mij verder helpen?
Heeft u een opmerking over of
een tip voor deze pagina? Mail de webmaster.